fredag 5 september 2014

Uppiggande paket

Hela dagen har jag varit rätt trött och seg. Startade dagen med rådgivningsbesök och sen via matbutiken och hem. Hittade det här paketet i postlådan då jag kom hem. 

Förra helgen gjorde jag en beställning från elf och idag låg paketet i lådan. Rätt snabbt för att komma från England ändå. Jag tyckte jag behövde något för mitt bleka trötta ansikte. Det syns inte så bra på bilden men i paketet ligger två rouge, två läppstift, två mineralpuder en som fungerar som foundation, och en som ska ge lyster åt ansiktet, och en polerande nagelfil. Tyckte att priserna var förmånliga så jag tänkte prova det här märket. Jag är ingen storkonsument av smink och jag använder inte heller dyra märken (förutom mascaran som ska vara Lancome) så de här grejerna är säkert något i klass med vad jag brukar använda. Får se vad jag tycker om produkterna då jag hunnit prova dem ordentligt.

Det verkar ofta vara olika erbjudande på webshoppen så det lönar sig att beställa då man får lite billigare. Just nu får man 40% på allt, så är man sugen på nytt smink lönar det sig att titta in på http://eyeslipsface.co.uk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar